20120101

aku ada mak bapak lagi.

selamat tahun baru. lagi sekali wish.
semoga selamat semuanya.
kepada mama dan ayah, semoga panjang umur. dan sihat. mmuaaah!
muuuahhh jugak kat mak2 dan bapak2 uols okay ;)
uols muah lah sendiri. aku nak melantak. aum!

oh lupa. kepada kenalan2, tak lupa kepada tidak kenalan semua, tolong jangan bersetubuh dan bikin anak sebab konon nya mahu melahirkan seorang peguam atau pun doktor? lepas tu 'alamak! silap formula.' dan anak itu yang berbin atau berbintikan abdullah berumahkan kotak dan sisa makanan lalu menjadi santapan semut dan anjing.

sudah2 lah tu. kiamat pun dah dekat. semoga aku pun berubah menjadi lebih baik. amin :)

No comments: