20110310

sabar

disebabkan kebosanan dan tak boleh tidur ditambah pula makhluk yang mengganggu aku di facebook (nak berkenalan kononnya tapi tanya soalan tak bermoral), aku off kan chat dan check kuiz. kot kot ada yang menarik kan?

pelakon malaysia manakah mirip wajah anda?

dalam hati dah budget 'mesti dapat faezah elai. tak pun dapat fazura. paling koman pun dapat amani pon ok gak.' comel apa.


ada ke patut? -.-''


takpe, jangan putus asa. aku cuba lagi. tengok tengok kuiz lain. tetiba keluar popup ni.

ni memang tak boleh blah langsung. watefak lah! ;(


aku terus klik kat kuiz lain dengan menggila. tak tahan dah tgk result aku yang atas ni.
sampai kering air dalam badan aku muntahkan. aku tipu. haha
try bersabar lagi. takpe takpe. lepas ni mesti result gempak senang hati tidur lena.

kuiz kedua aku buat sabar vs sabar ajelah!!".
aku memang penyabar orangnya. tu pasal lah dapat ni.

maknanya memang aku kena bersabar lagi.

dan resultnyaaaaaaa (excited tak?)

.... (speechless)

ok, aku rasa aku dah mula hilang sabar. tidur lagi bagus.

terima kasih selamat tinggal

No comments: