20110321

fudge brownies

hari ini hari yang ceria!
bukan iklan ribena. this is my show. cooking show. alah kira macam rachel rays and martha stewart.
yes, i do watch their show. hello, bukan makcik makcik surirumah jaga anak orang aje yang boleh tengok rancangan diorang. aku pun ada tv kat dapur. haha :D

so so so hari ni aku bakar (baked) brownies.
i am using this!

main tipu.

aku tau la nak buat brownies. tak payah instant pack ni. nak try aje. bukan nya apa kan? padahal. haha. okay, belum pernah cuba buat hand-made brownies lagi. nanti nak buat sendiri. lagipun, yang instant ni too sweet lah. not really suits our taste. it's just nice. kira kalau aku buat resultnya tentulah awesome kan :D

amacam? ;)

so esok aku nak pergi puncak perdana delivery brownies sebab aku dah cakap orang dah teringin. ustazah kata kalau kita masak bau sedap jiran teringin nak rasa tapi kita tak bagi, berdosa. lagipun, takat brownies, apa lah salah kita share sama sama. lain lah kalau laki aku pun kau nak mintak share, bau laki aku buat kau tetiba teringin, memang kena lah. kena sepak. hahahaha

"ich danke Ihnen kommen wieder"
terima kasih datang lagi

kommen wieder. bukan kamen raider.

4 comments:

iylia said...

aku kt puncak alam ye ? lg jauh :)

Mieya said...

hahhahahh...adii slh tempat...dia nk anta kt spe lah tu...puncak perdana perginya....jauh pemikiran...hahahahhaah..padahal yaa kt blkg umah dia je....=p

iylia said...

tu laa psal yang..si adii nie, konfiden je taw..

adii peet said...

yela yang belakang umah aku tu puncak perdana, aku ingat kan sama. -.-''