20110204

mak saya hot. kalah angelina jolie

hari ni mama cuap titew mamam malam. dinner la.
huhu conok nye.
ok stop it.

hari ni mama suap aku makan malam.
huhu seronoknya.
baru boleh tidur lena malam ni.
yang paling best, dari dulu mama memang tak berubah.
sekali suap, nah! penuh mulut. tak sampai 5 kali suap licin dah pinggan.
hahaha jimat masa dan tenaga.
kenyang pun kenyang, mulut memang comot jangan cakap la.

ye, aku masih lagi anak manja mama dan ayah.
dan aku tak rasa malu.
pergi la kat public mama cium cium aku banyak kali, aku rasa seronok.
sebab mak aku tak malu cium anak anak dia di khalayak.
mak korang macam mana pulak? :)

No comments: