20110128

paranoid

kadang kadang kisah silam boleh buat kita takut untuk menghadapi masa depan.
takut ianya berulang.
yela, ''sejarah mungkin berulang'' kan?

apa aku merepek? aku rasa aku patut tidur sekarang.
48jam tak tidur, apa lagi yang lebih baik aku patut buat?
sila berikan cadangan.
adii dot lulla at gmail dot com.
sementara tunggu jawapan kamu kamu kamu, aku tidur dulu.

oh, dah lama tak update blog, aku semakin sibuk.
mengalahkan menteri.
yela, aku kan sugar baby dia. mesti lah busy.

penat nak main nyorok nyorok dengan rosmah.
tu yang sampai dua hari tak tidur. padahal -.-''

disebabkan aku jugak la rosmah resign jadi chansellor unisel.
aku kan belajar unisel.
ok, aku rasa aku dah cukup bangang.

dan aku perlukan bath tub untuk tidur.
mana tahu ada jodoh dengan matt dallas (watak Kyle XY)
''dia tak ada pusat tahu?'' (bisik bisik gosip dengan cik joyah rumah sebelah.)

ni rosmah masa muda. lengan dia kalau hentak kepala aku, memang mati.

ni dah daring pergi spa. sebab tu sugar daddy aku dah kembali pada rosmah. miskin dah aku.

kihkihkih :D

No comments: