20110110

masak, makan, berak.

hari ni bermula hari saya sebagai housewife.
saya memasak untuk keluarga.

ecece bunyi macam aku tukang masak hebat. tak lah.
hati baru terbukak nak masak.
bila mama and aya balik, boleh terus makan.
kesian kat mama balik kerja nak masak lagi.
so, menu hari ni, sambal ayam, siakap stim, dan sayur campur.
yang dah siap sambal ayam je :P

2 more to go.
next entry, gambar semua yang saya masak.
bukan beli! :D

ini adalah kali pertama saya masak -.-''
tak perlu resepi internet, hentam je.
tapi sambal aku macam agak sedap la jugak :P
kihkihkih

No comments: