20110124

khurafat


saturday night, we went for a movie at Jusco Bukit Raja.
we purchased a midnight tickets on 1215 a.m. hihihi
cerita Khurafat.

jalan cerita ok, suspen.
motif cerita tu pun ok. no wonder shamsul pengarahnya.
tapi muka hantu tu aku tak nampak langsung.
haha
asal hantu keluar je, aku tutup mata.
dah macam mana? duhh -.-''
aku tahan je nak kencing dalam panggung tu.
sebab takut kan nak pergi toilet
BANGANG

and we sat on the second row. gila depan.
aku nampak semua jerawat kat muka shamsul.
aku nampak segala taik gigi liyana jasmay.
gila lah kan HAHA
membazir popcorn makan 2 butir je. yang lain tinggal.
ish, boleh dah member dengan syaitonnnn ish ish

lepas tu bebel bebel membazir je tengok cerita Khurafat tapi tak nampak muka hantu.
eh eh perangai kau adii macam jamban.
aku je yang mencarut carut fuck suck apa semua tengok cerita tu.
orang lain boleh gelak kuat kuat pulak? pelik sungguh -.-''

No comments: