20101208

sayang seribu kali sayang

aku dah boleh bernafas :)
mesti macam pelik.

''apsal? sebelum ni kau tak bernafas ke?"

"macam mana kau boleh hidup lagi?"

"kau ni bukan manusia ni. kau ni makhluk halus."

abah hang. aku besar gemuk macam ni, halus jadah nya?
aku masih hidup kerana aku sudah ada cukup apa yang aku perlukan, bukan apa yang aku mahukan.
aku sudah ada keluarga, abang dan kakak aku.

"abang bukan keluarga gak ke?"

"sejak bila aku ada kakak?"

abang aku, MOHD FIRDAUS BIN MOHAMED SHARIFF DIN

kakak aku, NURFARAH NAZIRAH BINTI SOKRI

aku tak kisah apa kau cakap pasal aku.
aku tak kisah kau buat tahi kat aku.

aku nak kau tahu.
macam mana teruk pun kau tikam aku,
macam mana teruk pun kau tuduh aku,
macam mana teruk pun kau fitnah aku,
macam mana teruk pun kau dengki aku,
kau takkan dapat hasut orang yang aku sayang.
sebab diorang sayang aku jugak.

jadi, silalah berputus asa dari buat jahat kat aku,
sebab kau takkan menang.
kerana kau adalah LOSER.
u know who u are. and yeah i'm talking about u. and i'm glad.
and i'm not lying. :)

No comments: