20101231

makin tua, makin hot

kurang dari 2 jam, dah masuk tahun 2011.
tak banyak beza pun malam ni dengan malam malam yang lain.
bezanya, malam ni jalan jam. HAHA

seronok sangat ke sambut new year?
aku lihat anak anak muda, jalan berkepak dengan awek roman.. eh!
jalan berpegang tangan, pinggang, pinggul, tak kurang juga yang berpegangan itu dan itu.
semua faham kan? bagus HAHA bangang.

sambut dengan arak, bergesel sana sini tak sedar masing masing makin tua.
ajal makin dekat. ayok takot kau haaa
tiap tiap tahun pun sama, tengok bunga api meletup.
jakun jugak orang bandar kuala lumpur ni.
orang orang kampung cool je duduk rumah tak ada beriya pergi dataran, padang bola, padang jarak apa segala.
tak jakun pun. orang bandar macam tak pernah tengok bunga api yang mengalahkan orang asli di raub.

malunyaaaaa.
tak apa, lepas ni kalau ada orang tanya aku dari mana, aku akan jawab
"aku dari raub, suku kaum asli yang masih terpelihara" dengan bangga hidung kembang kempis.
mungkin kemaluan aku akan berkurang daripada orang anggap aku budak bandar KL jakun.
sorok muka dalam coli pon belum tentu hilang kemaluan.
oh, tahun 2011 mengizinkan aku untuk pergi mengundi.
yes, aku belia tunggak negara.
lepas ni boleh tempah baju kurung corak Jalur Gemilang.


aku google ''orang asli'' keluar gambar ni. advance kan? :D

wow :D

handsome nye boyfriend akuuuuu. tapi dah arwah :'(( tskss

SELAMAT TAHUN BARU, MALAYSIA.

6 comments:

amyto87 said...

hahaha..org asli raub? like2...=D

uit, yg tu blum arwah lg la..tu bkn faizal af4 ke...bkn sudirman kn? if im not mistaken la...hihi

adii said...

yii? saya google sudirman la -.-''
bukan ke yang ni? aiseh

amyto87 said...

hahaha..bkn2...ni faizal ni, bkn sudirman...hihi

adii said...

patut tak hensem. HAHA
salah orang rupanya.
eh eh mana akak tau saya carik sudirman? -.-''

amyto87 said...

sbb sudirman pn pnh pkai bju bndera mlaysia cmni...hihi...dia yg pertme..yg laen copy cat je...ulang tyg...

adii said...

heh memang sudirman lah pakwe terbaik. comel :)