20101225

i forgot where's exactly my home is?

aku bangun pukul 0645, 0915, 1040, dan 1100 hari ini.
terkejut terkejut aku. kalau tak bunyi phone, bunyi alarm (mak aku).
so, around 1200, along, ayah and mama dah siap siap.
plannya nak pergi puchong attend wedding anak kawan ayah, then pergi kajang attend wedding kakak kawan aku. which is my ex schoolmate.
guna GPS pergi puchong tapi GPS tu asyik suruh u-turn je. penat la u-turn tempat sama then cari jalan sendiri je. perut dah lapar gila babeiiii. nearly 1500 baru sampai puchong. so, agak2 kalau nak carik jalan pergi wedding kat kajang pulak, pukul berapa nak sampai? -.-''
GPS pun tak boleh harap lagi bagi sesat jalan adalah.



bezakan muka tunggu makanan dengan serang makanan? HAHA sebab tu muka aku tak ada. ngeri doh

so, masa sesat sesat tu ada berlaku kebakaran kat puchong kot.
ni masa shooting pearl harbor ni. saje je diorang buat cuak orang ramai. orang malaysia ni prihatin lebih ^.^ v

aku pun tak sure kat mana exactly sebab aku rasa aku dok pusing selangor dah rasa macam jauh sangat -.-''
then, kami singgah ampang puteri tengok kawan mama baru lepas operation, suspected lung cancer sebab smoking. takut dooooo tengok depan depan. :O

lepas tu jalan kaki pergi ampang point cari phone untuk nia; bibik opah. mama la semangat cari. dah la demand gaji nak tinggi. aku memang tak boleh lepak semeja tengok bola dengan bibik. menyampah je rasa. sebab bibik sekarang semua mengada ngada gatal lebih. aku order teh tarik, kau nak ice blended. memang mintak kaki. ;(
lepas habis jengok apa semua, pergi wangsa maju rumah auntie sebab nak jumpa angah. pastu singgah pasar malam, baru balik rumah. plan KONON nak pergi wedding je, memang tak boleh pakai kalau keluar dengan mama. sah sah banyak menginggah -.-'' PENATTTTT

No comments: