20101130

*mencarut*

''wah, seronoknya demam. mama masak macam2 :D''

weh, semua tu tipu weh.
tak best langsung demam.
aku makan tak rasa pape pun.
mama pun jauh.
tak de makna lah nak minta simpati orang suruh jaga kita kan?
buat serabut lagi ada lah.
takut ada yang makan sepak terajang je.

plus, bila demam aku tak rasa nak tidur pun.
kalau tak, hmm 20 jam tidur.
4 jam la untuk aku makan, mandi, hisap rokok, bla bla bla. blah la babeyyyyy -.-''
memang macam sial mak enon nyaaaa.
dah la hujan, rokok habis.
macam mana nak beli rokok ni.
ada delivery tak? pass number kat aku.

die, die my darling - metallica

No comments: