20101122

megamind

Pagi tadi aku pergi tengok wayang dengan tak dirancang an.
Pergi kolej, fakulti boleh pulak suruh datang esok.
Agak la panas kan hari isnin fakulti nak rehat lagi.
Tiba tiba member aku ajak tengok wayang.
Aku macam (memang) malas betul. dalam kepala otak ni nak baik tidur je.
Dan tiba tiba jugak dia kata nak payung. hah! apa lagi? lenjan sudah an.

Boleh pulak wayang tu under renovation. nak upgrade.
Tapi macam nak downgrade je bila kaunter tiket dah macam meja kat pasar malam an.
Tapi maju la sebab meja dia boleh keluar tiket. macam haram.
So, kitorang decide tgk cerita Megamind.

Agak comel gak Bernard tu.
Dengan muka blur blur ayam, spek mata bulat macam harry potter, kerja kat library bangunan pantadbiran.
Memang habis nerd lah muka dia. tapi memang comel la siaa.

ni lah bernard. ye, aku rasa lelaki nerd memang comel. taste aku teruk? so, what?