20101129

kantoi bukan zee avi.

korang pernah kantoi tak?
best tak? bagitau pleaseeee.
nak msg orang lain, tersampai kat orang lain.
tu la nama letak dekat2.
bodoh punya adii.

rasa macam sumpah-haram-tak-best-la-sial bila kantoi.
dah la kantoi benda serius.
lagi rasa macam haram-nak-kena-samak wallawehh.

pastu kena bersoal jawab 5jam tak habis2 lagi soalan dia.
penat je aku sorokkan. last2 sendiri kantoikan.
bangang punya adii.

aku rasa macam TAK NAK TENGOK MUKA KAU SEBULAN.
dengan harapan tinggi kau akan lupa apa yang jadi.
huhu harapan palsu je semua tu.
bersiap sedia la tahan telinga kot kot bernanah, tadah je la.
buat bekalan nak amek MC kan?
HAHAHA

No comments: