20090620

KACA

KACA adalh program yang dianjurkan untuk budak2 yang kurang pandai.
aku kata KURANG. harap maklum.
dan aku pun terpanggil untuk join program tu(nama aku mmg dalam list)

oleh kerana golongan2 yang terlibat adalah mereka yang kuat main(kalau x, pointer kami mmg hebat)
so, perangai sorang2 pon mmg macam tuuuuut jugak lah.
mungkin ada segelintir yang agak baek.
SEGELINTIR, okay.
jadi, salah seorang member kelas aku yang agak bulat dan comel
menjadi bahan yang terbaek untuk diketawakan.
kesian dia(aku pun gelak sama)

kami terus bermain bersama kaunselor yang boleh tahan cun nye.
setiap kali selepas satu2 slot, dia akan bertanya,

'ada apa2 soalan?'
oleh sebab aku yang agak hyper disitu, aku pun bertanya.
'pengelolaan tu apa?'(walaupun aku tau, tapi itu saja perkataan yang tercapai oleh mata aku)
'the skill of management, kalau awak nak manage sesebuah majlis tu, awak kena tahu a to z'
aku paham tapi xtahu kenapa benda ni yang terkeluar dari mulut aku yang x bertapis.
'habis, kalau tahu a to x je macam mana?'
agak bodoh dan kelakar.

.......................................

okay, xkelakar.

No comments: